Η πραγματική ζωή στο σχολείο: Η συνάντηση της ψυχανάλυσης με τους καθηγητές και το σχολείο

09/05/2014 | ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο P.LACADÉE | ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ
ΓΑΛΛΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΛΛΑΔΟΣ

Οι στρογγυλές τράπεζες και τα εκπαιδευτικά εργαστήρια του κύκλου Διαχείριση της διαφορετικότητας στο σχολείο διοργανώνονται σε συνεργασία με την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής.

Σήμερα το σχολείο πρέπει να επινοήσει χώρους και δεσμούς, για να κάνει τους μαθητές πιο παρόντες, πιο προσεκτικούς στη ζωντανή γνώση που τους μεταδίδουν οι εκπαιδευτικοί, πιο υπεύθυνους απέναντι στη ζωή που καλούνται να χτίσουν. Πώς να κάνουμε μια διδασκαλία που να αποδέχεται τα λεγόμενα των μαθητών και να τους οδηγεί να δεχτούν σιγά-σιγά να εγκαταλείψουν την αναδίπλωση στον εαυτό τους και να ανοίξουν τους ορίζοντές τους στη ζωή του πνεύματος;

Ο Philippe Lacadée είναι ιατρός-ψυχίατρος, ψυχαναλυτής ειδικευμένος σε θέματα παιδιών και εφήβων, μέλος της Σχολής του Φροϋδικού Αιτίου (ECF), της Παγκόσμιας Εταιρείας Ψυχανάλυσης (AMP) και της Νέας Λακανικής Σχολής (NLS)

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

 

«Δίνοντας σημασία στο λόγο του μαθητή»

Συνάντηση με γονείς και καθηγητές της Γαλλο-ελληνικής Σχολής Ευγένιος Ντελακρουά

14.30 / 16.30 – Βιβλιοθήκη

 

«Η πραγματική ζωή στο σχολείο»

Διάλεξη

20.30 /22.00 –Αμφιθέατρο του Γαλλικού Ινστιτούτο Ελλάδας

 

Σάββατο 10 Μαΐου 2014

 

«Τι βασανίζει τους εφήβους σήμερα;»

Ημερίδα εργασίας

10.00 / 14.30 – Ανατολικό αμφιθέατρο του ΓΝΑ «Γ. Γεννηματάς»

 

Οργάνωση / Συνεργασία

Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδας /  Ελληνική Εταιρεία της Νέας Λακανικής Σχολής

Γαλλο-ελληνική Σχολή Ευγένιος Ντελακρουά / SOFITEL

Υπό την αιγίδα του Υπουγείου Παιδείας και Θρησκευμάτων

 

Tαυτόχρονη μετάφραση, είσοδος ελεύθερη